پس از مرور و آشنایی با قوانین فروش تلفنی در این بخش ازآموزش فروش تلفنیبه بایدها و نبایدها در این زمینه می پردازیم:

  • حواستان نباید در زمان برقرای تماس و صحبت با مشتری پرت شود.
  • تاکیدآموزش فروش تلفنیدر صورتیکه از جواب سوال مشتری اطلاعی ندارید، این است که حدس نزنید. پس از پرس وجو دوباره تماس بگیرید و اطلاع دهید.
  • صحبت مشتری راقطع نکنید.
  • در مورد محصولات، زمان بندی تماس و یا هرچیز دیگری که نمیتوانید به آن عمل کنید به مشتری قول ندهید.
  • عجولانه صحبت نکنید تا با اعتماد به نفس بنظر برسید.
  • از قطع کردن تلفن بر روی مشتری خودداری کنید.
  • در محیطی آرام تماس برقرار کنید تا صداهای پس زمینه کیفیت تماس شما را از بین نبرد.
  • با مشتری بحث نکنید.
  • از اصرار زیاد برای فروش محصول و خدمات خود خودداری کنید.

مواردی که گفته شد همه نکات مهم درفروش تلفنینیستند، اما همه دستورالعمل هایی که مم به رعایت آن هستید، در دوره هایآموزش فروش تلفنیآموزش داده می شود.

آموزش فروش تلفنی - 20 تکنیک شگفت انگیز در بازایابی تلفنی

آموزش فروش تلفنی - 20 تکنیک شگفت انگیز در بازایابی تلفنی

معرفی سرفصل های آموزش فروش تلفنی

معرفی سرفصل های آموزش فروش تلفنی

فروش تلفنی چیست؟

فروش تلفنی چیست؟

دوره رایگان آموزش فروش تلفنی

مشتری ,صحبت ,پس ,نکنید ,خودداری ,زمینه ,در این ,فروش تلفنی ,تماس و ,پس از ,خودداری کنید

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


aliivmm settings dronlinee مطالب اینترنتی ahangeiranii خبر قیمت موبایل برنامه رایگان اندروید خبر20 سوچلما | وبسایت رسمی روستای سوچلما | عکس سوچلما
دزدگ